رفع مشکل آبخوردگی گوشی آیفون
نوشته شده توسط : soraya
آبخوردگی گوشی آیفون، موضوعی است که در این مطلب به بررسی آن می پردازیم. به طور کلی آبخوردگی آیفون اتفاقی است که موجب نگرانی کاربران می شود. البته این نگرانی کاملا به حق است چرا که در صورت بروز این اتفاق، قطعات و مدارهای داخلی گوشی به شدت در معرض خطر قرار می گیرند. در این مقاله ما آبخوردگی آیفون را بررسی کرده و راه حل های کاربردی را به شما عزیزان ارائه می دهیم که با اجرای آنها می توانید از بروز مشکلات جدی تر در آیفون خود جلوگیری نمایید. در برخی موارد، ورود آب به گوشی نیازمند بررسی و تعمیر دستگاه توسط افراد متخصص و دارای تجربه است.

راه های خشک کردن گوشی آیفون

اگر بنا به هر دلیلی آیفونتان با آب در تماس بود و یا حتی در آب غوطه‌ور شد به هیچ وجه تمرکز خود را از دست نداده و اصطلاحا هول نشوید. خونسردی خود را حفظ کرده و اعتماد به نفس داشته باشید. در این شرایط حفظ خونسردی به افزایش سرعت عمل و دقت شما کمک به سزایی می‌کند. سرعت عمل شما در این شرایط از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. سعی کنید هر چه سریع‌تری آیفون خود از محلی که آب در آن وجود داشته خارج کنید. اگر آیفون به درون کاسه توالت افتاده باید سریعا آن را از محل مورد نظر خارج کنید. فراموش نکنید که هر چقدر مدت زمان تماس آیفون شما با آب بیشتر باشد، خطر خراب شدن آن هم بیشتر می‌شود.
 
بیشتر بدانید:

نکات مهم در برخورد با گوشی آبخورده اپل

  • حتما گوشی رو خاموش کنین
  • حتما باتری رو خارج کنین
  • حتما سیم کارت رو خارج کنین
  • به هیچ وجه گوشی رو تکون ندین و ضربه بشه وارد نکنین؛ حتی فوت هم نکنین
  • حتما با ترفند هایی که یاد دادیم گوشی رو خشک کنین

تعمیرات موبایل اپل

تعمیرات موبایل اپل باید به صورت تخصصی و در محیطی مجهز انجام شود. اگر تجهیزات مورد استفاده در این فرایند فرسوده بوده و یا تعمیرکار، تخصص و مهارت کافی را در این زمینه نداشته باشد، دستگاه به درستی تعمیر نشده و چه بسا با مشکلات جدی تری هم مواجه شود. از این رو نمایندگی اپل، اقدام به ایجاد واحدی مجهز برای این کار نموده است. واحد تعمیرات موبایل در این نمایندگی، به پیشرفته ترین ابزار و برنامه های تعمیری روز دنیا مجهز شده و کارشناسان ارشد دو حوزه سخت افزار و نرم افزار، در آن فعالیت می کنند.
از این رو می توان سطح تعمیرات در این واحد را تخصصی دانسته و به کاربران این اطمینان را داد که می توانند گوشی خود را مثل روز اول از همکاران ما تحویل بگیرند. گفتنی است اقدامات لازم برای رفع مشکل آبخوردگی گوشی اپل نیز در این واحد به صورت تخصصی انجام می شود.




:: برچسب‌ها: مرکز نمایندگی,تعمیر گوشی,گارانتی قطعه,قطعه اورجینال,گوشی آبخورده ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: